neděle 19. ledna 2014

#01 DIY / ozdobná sklenice na drobnosti nebo rtěnky

Ahoj všichni! Vítejte u mého prvního DIY na blogu! Jsem velmi tvořivý člověk, ale vždy zapomenu vyfotit materiál a tak. Omlouvám se ale, že jsem nefotila postup, ale prostě mám jen dvě ruce a s těma jsem pracovala. Al je to velmi primitivní a rychlé! Takže jedná se o to, že jsem si vzala -                                                                                    ZAVAŘOVACÍ SKLENICI
TAVNOU PISTOLI
ZBYTKY LÁTEK A MAŠLIČEK
NŮŽKY 
- a to vám stačí. Na fotce je ještě děrovačka, ale s tou zas jiné DIY. ;)


A takhle to dopadlo. Mě osobně se to velmi líbí.


V interiéru a mé toaletce. 


Doufám, že vyzkoušíte a dáte vědět jak jste dopadly! :) 
A jestli nemáte tavnou pistoli, tak vystačí klidně obyčejné lepidlo jako Herkules.

2 komentáře:

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)