neděle 20. října 2013

Dermacol Love Lips

Ahoj všichni! Dnes bych vám chtěla napsat pár řádků o zbarvených voňavých balzámech Love Lips od značky Dermacol. Když vypukla tato novinka, řekla jsem si, že balzám za 79,- Kč si kupovat fakt nebudu. Ale stejně se tak stalo. Dlouho jsem se rozmýšlela jakou 'příchuť' si vyberu. Nakonec mám dvě.
Můj první Love Lips jsem si koupila v půlce srpna v odstínu 02 Liebe, ten modrý, je to příchuť broskev.
Ten mi vyhovoval dost, teď už bohužel každým dnem dojde.. :(

Druhý Love Lips a poslední jsem si objednala v září ze stránky Dermacol.cz.
Ten růžový, co že odstín 03 Amore, který voní po melounu.

Nevím čím to je, ale ten broskvový mi prostě vyhovuje milionkrát více.
Máte s tím taky někdo takový problém? :)

7 komentářů:

  1. Chtěla jsem je moc zkusit, ale nakonec jsme dala přednost balzámům na pusu od Essence, taky jsou super! :-)

    http://handbagforladies.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiss care love od Essence jeden mám, bohužel mi absolutně nesedí jeho konzistence... :)

      Vymazat
  2. Ten s vůní melounu bych chtěla zkusit!

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som si ho chcela kúpiť ešte keď to bola novinka v drogéria a nikde som ho nemohla zohnať to to ma neštvalo!

    http://www.beautytome001404.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A už jsi ho sehnala? U nás je mají všude snad :)

      Vymazat
    2. Nie bohužiaľ nie a tak som sa naň tešila písala so to aj na blogu že si ho určite kúpim, ale nemám kde! :-)

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)