čtvrtek 10. října 2013

Beanies!

Ahoj všichni! Vítám vás u nového článku. Dneska jsem tu s tím, že mohu škrtnout položku z mého Wishlistu #01. Ánoo, jsou to takzvané beanies čepice, nemám sice ty, které byly v něm, ale mám jiné, za které jsem moc ráda a další si zatím kupovat nehodlám. :) Tak jsem si je škrtla, a teď to vidím tak, že si dlouho nic neškrtnu.. :D

No a tady máme moje miláčkyyy♥

Příště vám třeba ukážu jak v nich vypadám :) 
A můžete mi napsat nějaký nápad na článek, nebo TAG. :)
Děkuju a mějte se krásně!! 


4 komentáře:

  1. Já jsem si před nedávnem koupila jednu z C&A a asi ji prodám, protože mi nesluší! :-D

    Jinak AHOJ, jsem Tvá nová pravidelná sledovatelka z blogu http://handbagforladies.blogspot.cz/ :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesluší? Není možné :) :D
      Určitě budu taky sledovat :))

      Vymazat
  2. ty čepice miluju!! :D Skvělý blog, sleduju :)

    www.seeya-m.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to jsme 2 :D :) Děkuji moc, podívám se k tobě :3

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)