pátek 27. září 2013

This or that TAG

Ahój všichni čtenáři i nečtenáři! Jsem tu pro vás po dlouhé době s TAGem. Má 30 otázek a je to o tom, že budu mít na výběr vždy se dvou věcí a pro jednu z nich se musím rozhodnout. Ať se líbí! :)

1. tvářenka X bronzer... jasně, že tvářenka, dodává mému obličeji šťávu :)

2. lesk X rtěnka.. tady volím jednoznačně rtěnku, protože lesk ani žádný nevlastním, lesky jdou mimo mne.. 


3. linky X řasenka.. ,jelikož si linky dělám, jen když stíhám, takže tak 2x za měsíc, tak řasenkaaaa♥



4. make-up X korektor.. make-up je vítěz, ten si nanáším i když nestíhám :D

5. neutrální X výrazné oční stíny.. spíše neutrální :)

6. štětec X houbička.. ''Co vidíš?'', ''Štětce'', ''Tak vidíš''..

7. krátké X dlouhé nehty?? .. dříve jsem si nehty kousala, teď jsem s nimi naprosto spokojená a v životě ten zlozvyk už nechci mít.. :)

8. umělé X přírodní.. ty moje :))
9. světlé X tmavé .. podle ročního období a nálady :)
10. zdobené X barevné .. barevné, nebaví mě kamínky, které mi stejně hned odpadnou..
11. dlouhý X krátký rukáv .. krátkýýýýý 
12. šaty X sukně .. spíše šaty :)
13. vysoké podpatky X nízké .. vysoké jen na plesy, jinak MILUJU TENISKY!!♥
14. tělový krém X máslo .. hydratační zjemňující krém od Garnier :)
15. sprchový gel X tvrdé mýdlo .. díky pane bože za sprchové gely!! 
16. parfém X tělový sprej .. eau de parfum :)
17. LUSH X jiné značky .. jinéé :)
18. pruhy x kostky .. kostkované košile :)
19. žabky X sandálky.. rozhodně žabky
20. šátky X klobouky.. šátky, šály
21. lodičky X balerínky.. lodičky 
22. náramky X náhrdelníky..náhrdelníky
23. rovné X vlnité vlasy..rovné
24. drdol X culík.. drdol
25. krátké X dlouhé vlasy.. dlouhéé :))
26. tmavé X světlé vlasy.. blond
27. patka X ofina.. patka
28. déšť X sluníčko.. určitě sluníčko
29. léto X zima.. love summer!
30. čokoláda X vanilka.. čokoláda! vanilku nemám ráda.. :)

Doufám, že se vám TAG líbil, chtěla jsem udělat k většině otázek fotky, ale vybil se mi foťák, a teď dlouho nebudu mít čas.. :/ Mějte se krásně! :*

3 komentáře:

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)