úterý 5. listopadu 2013

Co miluji na podzimu neboli Podzimní TAG / Autumn TAG..

Zdravím všechny! Po delší době jsem tu opět s TAGem. Následujících 7 otázek jsem okopírovala od známých blogerek. Předem se chci omluvit některým rejpalům, že nemám jen jeden oblíbený produkt na rty a na nehty. Tak snad se vám bude líbit! :)

1. Oblíbený produkt na rty na podzim?
   
Rozhodně tu nesmí chybět Love Lips :D Takže tu je, můj oblíbený broskvový jsem dopotřebovala, takže už používám jen meloun 03 Amore, ale zlomil se mi jako ostatním.. 
Jako další tu je Lip Seduction, taky od Dermacol 04, tento odstín jsem se objednávala přes internet Dermacol.cz, takže jsem čekala trošku něco jiného. Je takový naoranžovělý :)
A moje nejoblíbenější rtěnka každé roční období je Promise z F&F, světlá, né moc pigmentovaná barva mě nikdy neomrzí!♥
A tady jsou detailnější fotky :)



2. Oblíbený lak na nehty na podzim?
Laky volím na podzim spíš tmavší, nevýrazné, usedlé barvy.
essence - Vampire's Love - 03 TRUE LOVE (tmavá lesklá kráska)
essence - Home Sweet HOME - 04 BERRY ME HOME (má velká láska)
RIMMEL LONDON 60 seconds - 305 NAUGHTY BUT NICE (prostě červená)
miss sporty - 032 (vůbec se v těch odstínech nevyznám, ale nude miluju :D)
GABRIELLA SALVETE - 04 MISTERO GREY (love at first sight)

3. Oblíbený nápoj?
kaféééééééééééééé♥

4. Oblíbené svíčky?
tak voní mi většina, nejlepší jsou skořice, jablko, třešeň a různá aroma Vánoc :)


5. Oblíbený módní doplněk? 
My beanie ♥
+poprvé vidíte mě XX

6. Oblíbené filmy?
Bohužel nekoukám moc na filmy, a už vůbec né podle ročního období, ale když mám čas a chuť, tak to jistí LOL, Puberťačka, On je fakt boží nebo Láska nebeská♥

7. Co miluji na podzim?
Celkově podzim není moje oblíbené roční období, ale když už něco mám říct.. 
Mám hodně ráda, že se venku brzy stmívá, když zalezu do postele třeba v 5 hodin a myslím si, že je tak 8 :D Mám ráda padající listí, kaštany a svíčky :D :)

A co vy? Co máte nebo nemáte na podzimu rádi? :)







Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)