úterý 13. října 2015

Podzim podle Pinterestu.. ♡

Ahoj, dlouho jsem nenapsala žádný zajímavý článek. Vlastně ani nevím zda nějaký z mých článků byl někdy zajímavý. Rozhodla jsem se ale, že občas něco zase napíšu. Přeci jen přes podzim a zimu je mnohem více času na psaní, než třeba v létě. Tedy aspoň u mě. :) Když se kouknu na rok zpátky, tak v zimě jsem byla na blogu nejaktivnější. :)

Dneska jsem brouzdala po Pinterestu (ok, nejen dnes, ale každý den :D ) a narazila jsem na něco jako oblíbené věci na podzimu. Tak jsem si řekla, že ho sdílím, je prostě pěknej. :)

Jako další a dnes teda i poslední z Pinterestu je recept. Recepty podle obrázku nikdy nezkouším, ale tohle mi přišlo tak lehké, že jsem to hned o víkendu zkusila. No, co vám budu povídat. Ještě než to stačilo vychladnout, už to bylo snědené. :))

1 komentář:

  1. Ooooooo ten recept je mega super!!!

    http://renkaartandlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)