neděle 20. září 2015

Já a stíny?

Ani nevím jak mě to poslední dobou napadá.
Jako líčení miluji a bez řasenky a obočí snad ani nevyjdu z domu, ale na stíny jsem nikdy nebyla.
Teď jsem se toho ale chytla a často si odpoledne sednu ke kosmetickému stolku a něco na očích zkouším. :) Tuhle jsem měla tak ledovou náladu, až jsem použila bílou a modrou a dopadlo to nějak takhle. :)
Začíná mne to dokonce i moc bavit, tím, jak mi to začíná 'jít'. Samozřejmě tam mám velké rezervy, ale na začátečníka dobrý, nebo ne? :)





5 komentářů:

  1. Taky jsem dříve na stíny nějak nebyla...neustále jen černá linka a řasenka...Teď neustále něco zkouším a vymýšlím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuju za milé komentáře, holky. :) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Waw pristanú ti tie tiene :) mne tiene velmi nepristanú ..u mna iba klasika - linka a riasenka :)

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)