sobota 7. března 2015

Sam Smith 4/3/2015 Mnichov koncert ♥

Dnes tu mám pro vás již druhé video na blogu! Tentokrát je to vlog, nebo spíše sestřih ze středečního koncertu Sama Smitha v Mnichově. Byly jsme tam s kamarádkou Kájou a řidič byl můj ochotný taťka. :)

Cesta do Mnichova nám trvala asi 5 hodin a celkem to i uteklo. Cestou jsme potkaly docela dost Čechů mířících právě tam. Přijely jsme tam o něco dřív, než měli otvírat halu, tak jsme ještě jely do Realu(u nás podobné Tescu, ale několikrát větší a lepší) a koupily jsme si něco na zub. :) Taťka nás pak odvezl k hale Zenith, kde teprve otevírali a byla tam už hroooozně dlouhá fronta (řekla bych tak 500 metrů). Před námi i za námi měli lidi ve frontě úplně jiné lístky než my, takže jsme celkem stresovaly. :D Musím ovšem říci, že organizace naprosto skvělá, v té nekonečné frontě jsme nestály snad ani 10 minut. Žádné cpaní, mačkání se a předbíhání. Tohle jsem před žádným koncertem v Česku nezažila. :) V 19:00 už jsme měly i bundy v šatně a šly jsme si stoupnout co nejblíže to šlo, já tipuju, že jsme byly tak 4-5 metrů od pódia, ale jistá si tím nejsem. :D Do koncertu nám zbývala hodina času, ale my jsme to nevzdávaly a nehnuly jsme se z místa, jelikož hala se zaplňovala a pochybuju, že by jsme se na to místo dostaly znovu. Předkapela KWABS začala vážně ve 20:00, a i přesto, že od nich znám pouze jednu písničku, minikoncert jsem si dost užila, pár jejich písniček už jsem si i stáhla. :) Krátce po půl deváté opustily pódium a my jsme čekaly na Sama, což ve videu říkám asi třikrát. :D Ten pravý koncert začal přesně v devět. Naštěstí jsem měla na očích voděodolnou řasenku, slza opravdu ukápla. Jeho hlas je prostě božský, navíc ho ještě vidět a slyšet naživo.♥ awesome ♥ K většině písničkám nám řekl i nějaký příběh (já tomu samozřejmě skoro nerozuměla :D). Několikrát se na lidi usmál, zamával a furt říkal 'i love you, guys!'. Bylo to skvělý,  skvělý,  skvělý. Kéž by byl i v Praze, šla bych znovu. Za ty peníze to opravdu stálo. :)

Video je delší a pro někoho určitě bude nezáživné, ale pro mě je to spousta vzpomínek a veliký zážitek. Můžete vidět tady. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)