sobota 28. února 2015

Gold glasses / DIY

Dnes opět něco kreativního, protože mám každý den náladu něco vyrábět a hledám nápady na YT, Weheartit a Pinterestu. Pořád mám tendenci něco tvořit a zdobit a zkrášlovat. :D

Dneska jsem si k ruce vzala pouze izolepu, zlatý sprej a dvě skleněné nádoby. Bohužel po nastříkání zavařovací sklenice mi sprej došel, takže ta lahev od vína není vůbec podle mých představ. To ovšem předělám, až si sprej koupím zase.:)

Kolem sklenic jsem obyčejně nalepila od oka izolepu, nastříkala, nechala zashnout a izolepu lehce sloupla.

Do lahve od vína si ráda dávám třeba jednu růži, nebo jakoukoliv květinu. 

2 komentáře:

  1. Nechtěla bys natočit room tour. Bylo by to určitě bezva. Ráda takhle čerpám inspiraci.

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)