neděle 21. září 2014

Vypsávačka

Dnešní článek bude pro spoustu lidí asi velmi nezajímavý, jako spousta mých dalších článků.
Potřebuji se totiž vypsat. Z čeho? Ani nevím. Jsem sama doma. Konečně! U nás doma se to totiž moc nestává. Mamka pracuje pár metrů od domu, taťka pracuje z domova, brácha má školu taky kousek a starší brácha se objeví vždy nečekaně. Celé léto jsem chodila na brigádu, dá se říct, takže když jsem s rodinou trávila víkendy nebo večery, nevadilo mi to. Ale mám za sebou první týden dovolené a doma je to k nevydržení. Jsem typ, který musí mít stále všude pořádek, ale když přijdou ve tři všichni domu, 'fláknou' s věcma někam na zem, začnu šílet, a jdu se raději zavřít do uklizeného pokoje. Jsem asi šílená, já vím.

Nemůžu přeci za to, že miluju pořádek. Od toho se odvíjí, že miluju samotu. Jelikož, když jsem sama doma, tak tu nemá kdo dělat ten nepořádek, špinavé nádobí a roztahané polštáře po gauči.
Chci bydlet sama, někde kde mě nikdo nezná a neví jaká jsem. Někde, kde budu mít klid a volnost. Najít si nové koníčky a přátele. Někde, že když se rozejdu s klukem, tak mě nebude pomlouvat celá vesnice. 
Kde mě nikdo nebude řešit a říkat mi co mám a nemám dělat.
Samozřejmě, že se nechci zříct rodiny, to nikdy! Jen prostě začít žít svůj život a dokázat rodičům, 
že se o sebe dokážu sama postarat.

Zalíbilo se mi jedno motto, citát, nebo jak tomu chcete říkat.

''Radostně pracovat, radostně žít, k radostným zítřkům radostně jít.''



Zas někdy pá.

5 komentářů:

  1. Úplně tě chápu. Já jsem jedináček a žiju jen s mamkou. Často bývám sama doma, protože mamka musí hodně pracovat a nejdřív jsem to těžce nesla, ale teď jsem za to ráda. A taky si nedokážu představit, že bych žila na vesnici, miluju Prahu a ruch města celkově. Ale až se osamostatním, tolik nového toho pro mě nebude. Ty se můžeš alespoň na něco těšit, budeš si užívat každou minutu, poznávat, seznamovat se a budeš spokojená(snad). Všechno zlé je pro něco dobré:) Ať se ti daří!
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň někdo mě chápe. Co já bych dala za Prahu..
      Děkuji za komentář a za pochopení. :)

      Vymazat
  2. chápu, u nás doma se taky nestává, že bych byla někdy sama doma :/

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, vsimla som si, ze do komentarov vkladas odkaz na svoj blog. Na mojom blogu v sekcii IT navody najdes postup ako vlozit do komentarov navod ako vlozit priamo hypertextovy odkaz. Dufam, ze sa Ti bude na mojom blogu pacit.

    KAVIAREŇ-U-MAČKY

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)