pátek 26. září 2014

HELLO AUTUMN essence LE

Když jsem u jedné německé youtuberky viděla tuhle limitku. Říkala jsem si "hm, tak to v Česku určitě nebude..", dokonce jsem pak přemýšlela, že bych s taťkou jela do Německa a limitku si koupila. :D

No a jednou si takhle jdu po městě a zajdu do Rossmannu a tuhle limitku tam vidím! Nejdřív jsem nevěřila vlastním očím, ale už na první pohled jsem věděla, s čím odejdu.

Lesk na rty (C01 beauti-FALL red) - 59,90 Kč Bronzer (AUTUMN & THE CITY) - 94,90 Kč    Set na obočí (WALK IN THE PARK) - 74,90 Kč

Myslím, že za ty ceny to jsou super věci, už je používám týden a jsem naprosto spokojená. Navíc ty skvělé názvy odstínů. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)