pondělí 11. srpna 2014

Common White Girl TAG

Mám tu pro vás Tag, aby jste mě mohly opět poznat trochu blíže.
Jakékoliv další otázky mi pište do komentářů. 

1/ Oblíbený nápoj ze Starbucks?
bohužel nemám..

2/ Jak dlouho ti trvá se ráno připravit?
15-20 minut


3/ Kolik uděláš selfies za den?
někdy žádné za celý den, ale občas to trošku přeženu. :D



4/ Kolik máš followers a fotek na Instagramu?
163 foll. a 169 fotek :D

5/ Říkáš LOL,OMG venku nahlas?
jen občas, s kamarádkou ze srandy třeba 

6/ Nosíš jeden kus oblečení víckrát, než jednou?
kažopádně, nemám tak obsáhlý šatník, abych měla na každý den v roce jiný kus oblečení.., ale kdo ano?

7/ Si rasistická?
jak kdy, jak ke komu.

8/ Kolik máš tweetů?
196 tweetů! 

9/ Instagram, Twitter nebo Tumblr?
každopádně Instagram ♥

10/ Jak nejčastěji trávíš svůj volný čas?
s rodinou, zvířaty, kamarádkou, nebo kamarádem ;)

11/ Oblíbení youtubeři?
Jsou jich desítky a nechci někoho zapomenout napsat.. :/
Udělám o nich asi samostatný článek. :)
Ale tady je asi TOP 5!!

12/ Po jak dlouhé době si deláš nové nehty?
hned jak se mi odloupne jen kousek laku.. :D



13/ Jsi shopaholic?
bohužel ano



14/ Kolikrát si viděla film Protivný sprostý holky?
já takové věci vůbec nepočítám, jsem divná?

15/ Máš hodně oblečení?
mám ho hodně, ale stále nemám co na sebe

16/ Vyfotíš si jídlo dřív, než ho sníš?
málo kdy, většinou mám takový hlad, že ani nemám čas to fotit




17/ Maluješ se každý den?
6 dnů v týdnu určitě ano

18/ Jaký máš obvykle účes?
rozpuštené vlasy, vlnité nebo rovné

19/ Jak často se směješ?
skoro celý den :)



20/ Myslíš si, že sama sebe dobře reprezentuješ?
ano, myslím, že se nemám za co stydět, nebo tak něco..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)