neděle 13. července 2014

Random news.

Zdravím čtenáře i nečtenáře. :)
Po kratší pauze už je mi smutno od psaní. Nebyla to plánovaná pauza, ale spíše nucená, protože a jelikož od konce června mám brigádu, která mi "žere" veškerý čas. A když mám zrovna volno, což jsou jen víkendy, tak si je chci užít úplně na 100% ! To znamená s přáteli, rodinou, či utratit výplatu. :D Ano, přesně tak, zatím jsem nenašetřila nic, ale to protože jsem si plnila své sny a touhy! :)
Ano, jsou to například Nike Air Force 1♡
Mohly jste vidět už na mém instagramu. Dál jsem si koupila samé potřebné věci, jako například plavky, černou kabelku (lze použít i jako psaníčko), černé kalhoty, něco málo z kosmetiky, nějaké doplňky v IKEe, pár tílek a nejdražší položka byla výměna skla na můj Samsung Galaxy S3.. Ale jsem ráda, že to mám z krku.

Dejte mi vědět, jestli by jste chtěly detailnější nákupy s fotkama a popisem věcí. Buď vše, nebo jen IKEu, nebo jen oblečení.. Jak chcete. Pa♡

1 komentář:

  1. Topánky dokonale :O A tá ikea ma celkom zaujíma :3

    www.amazing-adria.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)