sobota 28. prosince 2013

Co jsem našla pod smrkem? :O

Ahoj všichni! Doufám, že jste si Štědrý den užily více než já, měla jsem totiž malou nehodu, kterou jsem naštvala mého taťku, takže skoro nechtěl ani večeřet, ani si rozbalovat dárky.. Dost mě to štvalo, ale zbytek rodiny byl v klidu a užíval si. Konečně jsem se dokopala k nafocení dárků. Nejsou to nějaké extra mega drahé dárky, ale mě potěšily. :) Nejhlavnější dárek jsou šaty na maturitní ples na únor, ale zatím vám je nechci ukazovat a nemám v nich fotku. Jdeme na zbytek.

Kalhoty, mikču a svetr jsem si vybírala sama a platily mi to rodiče. O šátku a bačkůrkách jsem nevěděla. :)
Velkou radost mám z těch army kalhot a Jacka Danielse!
Ještě jsem dostala spodní prádlo z Etamu, ale to se mi fotit nechtělo.


Na této koláži můžete vidět například knížku o boji s prokrastinací, rámeček, svíčku, flashku, mojí nejoblíbenější řasenku, sprchový gel s melounem a parfém. Dostala jsem také červenou teplou deku, kterou mi bohužel hned zalehla Anča a obálka s penězi samozřejmě také nechyběla. :)


A co jste dostaly vy, milí čtenáři? :)

2 komentáře:

  1. Super článok!! Ja som dostala tiež oblečenie atd ale narobinu nechce sa mi to písať ja som robila o tom článok tak ak chceš tak sa pozri budem rada za koment.

    http://www.beautytome001404.blogspot.sk/2013/12/c-som-dostala-na-vianoce.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se podívám, děkuji za komentář:))

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)