pondělí 23. prosince 2013

Christmas nailart, Christmas tree

Zdravím poslední předvánoční den! Dnes jsem si pro vás připravila nailart, sice trochu na poslední chvíli, ale tak třeba vás inspiruji. :) Dlouho jsem přymýšlela co si na nechtech vytvořím. Chtěla jsem stromečky, ale bohužel mám spoustu spoustu laků, ale né krásný zelený 'stromečkový' :D Nakonec jsem smíchala světle zelený a tmavě modrý lak a vznikla z toho taková divná barva, ale použila jsem ji. 

Takto vypadají nehty na konci. 



Jako první vrstvu jsem použila bílý lak od Rimmel London with Lycra Nail Tip Whitener UP TO 10 DAYS, který jsem natřela po celých nehtech. 



Mezitím, co bílá zasychala, jsem si namíchala na plastovou destičku mojí zelenou. 
Použila jsem modrý lak od essence v odstínu 129 the boy next door
a světle zelený se třpytem Avon, odstín limeade.
Touto barvou jsem namalovala trojúhelníky, jako stromky.




Stromky mi připadaly nudné, tak jsem přemýšlela čím to oživit. 
Na každý strom jsem do vrcholu udělala tečku Stars Enamel od Gabriella Salvete v odstínu 03 Intense coral. 




Ještě před top coatem jsem stromečky 'dozdobila' stříbrným třpytivým lakem od Avonu v odstínu Silver Plated.




Jako top coat jsem použila Disco tech od miss sporty.



A takto vypadá úplný finish! Jsem s tím docela i spokojená, tak snad se vám to bude líbit aspoň trošku. :)




A co vy, dáváte si záležet na vánočním nailartu, nebo vám stačí jedna barva na všechny nehty? :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)