čtvrtek 28. listopadu 2013

Something of my room.

Pěkný večer všem! Sice bych si měla sepisovat maturitní otázky a učit se, ale prokrastinuju. Dělám všechno ostatní, než to co dělat mám! Znáte to? :D

Rozhodla jsem se vám ukázat pár koutů mého pokoje. Fotky nejsou nejkvalitnější, bohužel  z domu odcházím za tmy a vracím za opět tmy, ale je mi jasné, že nejsem jediná. :) 

1/ Moje 4 právě nejoblíbenější 'patlátka' na rty v hrníčku se soby. :)


 2/ Tady vidíte mojí vánoční přípravu!



 3/ Mých pár štětců - essence, elf, avon, sephora, for your beauty. 


4/ Docela výstižná koláž aneb vše co miluji a nenávidím. :D


5/ A tady jen pár mých oblíbených kousků. :)



3 komentáře:

  1. Pekný článok aj blog určite sem budem chodiť častejšia teraz som tu prvý krát a budem komntovať bola by som rada ak by si sa pozrela na môj blog a napísala komentár to vždy poteší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuji moc :) Určitě se na tvůj blog také podívám! Taky mě komentáře (kterých zatím moc není) potěší :) Jsi milá :)

      Vymazat
    2. To poznám tvoj blog je super teším sa na ďalší článok a určite napíšem komentár! :-)

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)