sobota 30. listopadu 2013

RIMMEL LONDON - 703 ROCK N ROLL (salon pro lycra)

Ahoj všichni! Opět jsem tu s lakem na nehty. Tektokrát jsem využila slevu v DM drogerii, kde jsem měla slevu na tento lak od Rimmel London. Vybrala jsem si schválně červenou, protože mi přišla nejpoužitelnější, nosím červené nehty často. :)
Myslím, že normálně stojí cca 110 Kč.. ? Kdyžtak mě opravte. Mě vyšel na 83 Kč asi.. Vážně nemám pamatováka na ceny. 

Odstín 703 ROCK N ROLL - Barva mě zaujala, a to dost, je to pěkná červená, na fotkách je ve dvou vrstvách.
O laku - Proč je tak drahý, lycra má vypadat gelově, ale nic zvláštního na tom nevidím.
Jsem ráda, že jsem si ho nekoupila za plnou cenu, byla bych naštvaná.
Vydržel mi celé 3 dny na nechtech. WOW!




1/ Omluvám se za své nehty, hlavně na palci, loupala jsem brambory a nějak se to zvtlo :D
2/ Omluvte mou případnou ironii a tak, poslední dobou to nemám nejlehčí. 

Doufám, že se vám fotky a text líbil! Mějte se a smějte! :)

7 komentářů:

  1. Vyzerá dobre možno sa pozriem ešte po iných odtieňoch a nejaký vyskúšam!

    http://www.beautytome001404.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Dobře vypadá, ale za ty peníze si raději koupím další STARS ENAMEL do sbírky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. STARS ENAMEL sú teraz pre mňa úplne nej! :-)

      Vymazat
  3. riadne pekne vyzerá (:
    http://kishi-girl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)