pondělí 2. září 2013

First day of school..

Ahoj všichni! :)
Prázdniny utekly jako voda, přišlo mi to spíš jako víkend, než dva měsíce..
Takže teď už jen zase škola, škola, škola. Nejhorší je, že letos maturuji a vůbec nevím jestli si vybrat angličtinu, nebo matematiku a budou to od nás chtít vědět už v září.. Takže není dost času na rozmyšlení.. Letošní rok bude vážně zajímavý, musíme se třídou vymyslet kde uděláme stužkovací večírek a vše kolem něj. Jsem zvědavá jak se naše třída dohodne na barvách stužek a šerp.. :D To bude hádek.
Jinak ve středu jsem dostala děsnou rýmu, nojo, moje tělo asi ''vycejtilo'', že je konec prázdnin a začíná škola :D Ale stejně jsem tam dneska šla a doma nezůstanu, nesmím nic ve škole zameškat. 
A co vy? Jak jste si užili prázdniny a těšily jste se do školy? :)

3 komentáře:

  1. Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda!:)

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  2. I don't like school :D

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)