úterý 27. srpna 2013

What is in my cosmetic/makeup bag?

Ahoj, takže jsem tu konečně s pvním příspěvkem o mé kosmetice. Tuto kosmetickou taštičku mám už delší dobu. Myslím, že z Avonu :) A co mám v ní? 


 Stay matte - Jako první vidíte můj oblíbený pudr od Rimmel London, mám už třetí balení, vždy je to odstín 003 Peach glow
Ohh! Blushed - Tvářenku od Miss Sporty v odstínu 009 Peachy Doll mám od začátku srpna, ale můžu říct, že je skvělá! 

Brushes - Dva štětce od Essence♥
Mascara Waterproof - Voděodolná řasenka přece nesmí v létě chybět, Get Big Lashes je podle mě naprosto geniální!
Cotton buds - Velcí pomocníci při přečmárnutí řasenkou :)

Zebra♥ - Moje zebrované zrcátko, z německa za 1 euro. :D
Liebe - Love Lips od Dermacolu zná už snad každý, já jsem zvolila broskvový 02 Liebe
Antibacterial - Jediný výrobek od Oriflame, který vlastním je tento antibakteriální gel, bez kterého se nikde neobejdu.
Pilník - Samozřejmost
Hair - Jako poslední je můj skládací hřebínek, ve kterém už mi chybí zrcátko, mám ho z Rossmannu za pár korun, ale rozhlížím se po novém :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)