pondělí 26. října 2015

Winter is coming!

Asi jsem blázen, že už straším se zimou, když je teprve říjen. Mimochodem tenhle říjen mi už přijde nekonečnej! Kdo to taky tak má? Měla jsem v říjnu svátek, ale už mi to přijde jak před dvěma měsícema. Byla jsem na polštářový bitvě a přijde mi to jako hrozně dávno. V říjnu bylo hezky, ale ať už je prosím pryč!

Už jsem začala bláznit a nakupuju dárky na Vánoce, tak jsem musela udělat radost i sobě, i když kreditka už brečí a výplata je v nedohlednu. :D

Koupila jsem si 'megaultrateplej' svetr, a konečně další knížku, v které má svůj příběh i John Green.♥

Na fotce pak můžete vidět ještě body spray z Hollister s názvem Winter Daydream♡ a krásně vánočně vonící svíčku z Primarku. :)

3 komentáře:

  1. Obdivuju všechny, co nakupujou vánoční dárky takhle s předstihem :D Já vždycky tejden před vánocema šílím a sháním, co se dá :D

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz
    janinablogopisec.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa práveže zdá že ten čas letí strašne rýchlo :) ah Vianoce a darčeky...uz by som mala začať premýšľať aj ja a nenechávať to na poslednú chvílu ako stále :D

    Me and my ART

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím s tebou. Je to asi divne, ale už mam doopravdy Vánoční náladu :) opravdu se těším :)

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)