čtvrtek 21. května 2015

Setkání s Bethany Mota a den s Hell!♥

Zdravím, po delší době tu jsem s příspěvkem. A to rovnou z dnešního dne!

Díky webu Krásná.cz jsem měla tu možnost, setkat se s americkou vlivnou teenager youtuberkou Bethany Mota a to přímo v Praze!
Samozřejmě jsem nebyla sama, tu možnost mělo cca 120-150 dívek. :)
Všichni jsme se s ní mohli vyfotit, ale celkem mě naštvalo, že tam nebyl nějaký fotograf.. Já jsem si samozřejmě nevzala s sebou externí blesk, za což se trošku proklínám. Fotku jsem musela dát černobílou, protože jinak je celá žlutooranžová.. :D


Navíc jsem měla sraz s Helenkou Navrátilovou, kterou můžete taky znát z >>youtube<<.
Jsem moc ráda, že jsem jí mohla poznat a věřím, že jsme se neviděly naposledy.♥
Hrozně dobře se mi s ní povídalo a bloudilo po Praze. :D :)
Čekání na Beth.


Beth při rozhovoru. 


  
Vlogující Hell. 


Outfit z dneška uvidíte brzy. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)