úterý 17. března 2015

Spring musthaves! ♥

Zdravím! Dnes tu mám pro vás celkem 'vyjarněný' článek!
Je to můj seznam pár nezbytností na jaro pro krásnější chvíle. :)
1/ Rámečky - Jelikož mi stěny v mém pokoji přijdou celkem prázdné, tak mám v plánu si vytisknout fotky a různé citáty a zarámovat je. S mamkou se chystáme do IKEy, tak snad na nějaké pěkné rámečky budu mít štěstí. :) 

2/ Placatka - Myslím si, že tahle přesně se dá koupit na ZOOTu, hrozně se mi líbí a možná bych kvůli ní i začala pít alkohol. :D

3/ White & Gold blok - Myslím si, že brzo bude DIY. Stačí koupit bílý blok, izolepu a zlatý sprej.

4/ Yankee candle - Jelikož mi zásilka vánočních Yankee přišla v půlce ledna, tak nemám v zásobě nic jiného. Musím zajít do obchodu a vykoupit jarní vůně vosků! :D :)

5/ Polštáře - Tohle zrovna není moc jarní, ale hrozně se mi to líbí, na YT jsou i DIY návody, jak na ně. Nebo koupit na Ebay za 800,-?? Ne.

6/ Kelímek na pití - Tyhle kelímky na pití jsem viděla v Primarku (3-7 euro) a žádný si nekoupila. Proč? Příště to musím napravit.

6 komentářů:

  1. Takový kelímky s brčkem prý mají v Kauflandu, jen asi nebudou s kytičkama :(

    Barevný svět v hrsti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, děkuji :) To až budu mít cestu, kouknu po nich :)

      Vymazat
  2. Taková placatka by se mi minimálně jednou denně určitě hodila. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Kelímek taky potřebuju :) ale zatím jsem ho nikde neviděla. Spoléhám na Kik :)


    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nechci tě zklamat, ale já ho právě ani v tom Kiku neulovila :( :D

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)