úterý 19. srpna 2014

Love Dresden shopping! ♡

Včera, v pondělí 18. srpna jsem opět vyrazila do Drážďan. 
Tentokrát už jsem se moc s nákupy 'nerozjížděla', protože letos už toho bylo víc než dost. :D
Letošní prázdniny jsem se opět neudržela a nakoupila spoustu oblečení i bot, takže teď už to byl jen takový menší výlet a pokoukání po milovaných Drážďanech. :)
Dnes vám ukážu jen pár fotek, jelikož jsem moc nefotila. :)

Končeně mám oblíbený nápoj ze Starbucksu, a sice 
Chocolate Cream Frapuccino (snad to píšu správně :D)
Vůbec se v těch nápojích nevyznám, ale tohle byla bomba!


Opět jsme zavítaly do milovaného Hollisteru.♥
Ten obchod je božský, doporučuji klidně jen se tam jen jít podívat a projít, 
i když si nic nekoupíte, je to zážitek minimálně na zbytek dne. :D


Nikdy nepochopím, proč v neměckým DMku mají Baby Lipsy a v českým ne.. 
To samé s Catrice, tu tam mají v každém DMku a Douglasu, které jsou na každém rohu..
V Česku abych si jela pro Catrice minimálně 30 kilometrů!! o.O

Každopádně jsem si od Baby Lips slibovala něco víc, 
ale vypotřebuji ho, toho se nebojím. :)


Co vy, byly jste někdy v Drážďanech? :)

2 komentáře:

  1. BABY LIPS je droga, které jsem totálně podlehla, zrovna včera jsem od mamky dostala rovnou 3 další do sbírky :)
    http://something-times.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už tolik? Tak to zavidim :) já zůstávám u jednoho no :)

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)