pondělí 16. června 2014

Some news aka raduj se z maličkostí!

Dnes tu je jen takový rychlý příspěvek.

Nová Joy mi udělala opět ohromnou radost! Podle mě je to nejlepší časopis pro dívky a ženy v současnosti.. Nemůžu si pomoct. Prostě není článek, který by mě něčím nezaujmul. Navíc v každém čísle je nějaký dárek, co také potěší. Jen tak dál JOY!!♡

Dnes mi přišly plavky z VotočVohoz! Jsou růžovější, než jsem čekala, ale sednou mi skvěle a mám z nich taktéž radost! Navíc slečna byla hrozně rychlá, milá a ochotná. :)

Jako poslední, taková maličkost, po které jsem dlouho toužila je 'lahev' na vodu. Když vodu vypijete, složíte ji a tím nezabíráte místo v kabelce. (y)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)