čtvrtek 12. června 2014

Nákupy ♥

Ahoj všichni! Vítejte u dnešního příspěvku :) Tentokrát jsou tady po hodně, hodně dlouhé době nějaké nákupy :) Byla jsem v Hradci na přijímačkách, které jsem nadala a potom jsem s kamarádkou zašla do nákupního centra Futurum, kde jsem si toho moc nekoupila, ale něco přece jo. A sice řasenku na obočí od Alverde (89,90 kč), lesk na rty z H&M (29 kč), pak vtipně beanie kulicha v C&A, protože byl ve slevě a na zimu se hodí (50 kč) a nakonec dokonalé květinové tepláčky v Terranově (239 kč).

Další den mě vzal taťka s sebou do Německa, kde mi řekl, ať si vyberu nějaké oblečení a boty. Tak jsem šla do mého oblíbeného obchodu mister lady, kde vždy strávím věčnost a nejradši bych to tam vykoupila. :D Tam jsem si teda vybrala džínovou košili (9,99€) a síťkované tílko (2,99€). A neonové kecky v Deichmannu (12,90€).

Myslím, že na to, že jsem si vážně dlouho nic nekoupila je to fajn. Co myslíte? :)

PS: Na té poslední fotce s koťátky mám na rtech ten lesk. Lepší neznám!!♥

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty nám na zahrádce porodila cizí kočka no.. Tak se o ně starám :))

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)