úterý 24. června 2014

Arizona ??

Ahoj, zase jsem se pár dní neozvala, ale poslední 3 dny jsem byla od rána do večera v práci.. Celkem mě to tam nebaví, ale říkám si vždy "Vydrž to Em!! Z výplaty si koupíš Air force one a pojedeš na dovču!!" :D Jsem divná, že se takhle přesvědčuju nebo ne? :D Co děláte vy, aby jste vydržely v práci? :))

Dnes jsem v Bille objevila ve slevách Arizonu, vždy jsem ji chtěla zkusit. Nakonec to zas takový mega zázrak není.. Tahle broskvová chutná úplně stejně jako Nestea..

Dál jsem v Bille ještě viděla nový díl Elle magazínu, navíc se skvělým dárkem. Ale musím se rozhodnout, jaký dárek si vyberu, než si ho koupím.. :)

Tak čau zase někdy! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)