neděle 2. března 2014

O všem a o ničem. #01

Ahoj, asi né každého bude toto mé psaní zajímat, ale prostě se něco stalo a já se z toho chci zkusit vypsat a poté vyspat. :D  
  1. Stalo se to, že mi napsal jeden kluk, s kterým jsem měla vážně už skvělý vztah, že jsme skoro spolu už začaly oficiálně chodit a najednou se to zvrtlo a úplně jsem mezi sebou ztratily kontakt. Všechno skončilo ze dne na den a já nevěděla proč. Teď se od něj dozvídám, že on také neví. Já myslela, že si našel jinou holku, nebo že jsem udělala něco špatně, ale ne. Omluvil se mi a napsal o sobě, že je blbec, že mě nechtěl ztratit. Ale ztratil. A já nevím jak to bude dál. Oba máme za dva měsíce maturovat, tak si myslím, že se vztahem je konec. Ale stejně jsem překvapená z toho, že napsal jen tak a začal se mi hrozně krásně omlouvat. 
  2. Skoro se mi nezahojil jeden opar a dnes ráno jsem se probudila s dalším? Whaaat?! :(
  3. Místo učení k maturitě, školních prací a úkolů píšu na blog, prohlížím weheartit atd.. Ukázky obrázků, které mě zaujaly. :)






    Snad se Vám bude příspěvěk aspoň trochu líbit :)

2 komentáře:

  1. Milá Eliško, vybrala jsi krásný fotky (sklenici, kam si budu ukládat pětikačky na "Big dreams" si taky asi pořídím ;-). A co se má stát, to se stane - třeba to s tím klukem ještě vyjde, pokud jste si souzeni..;-).
    Pa pa, Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si sklenici chystám založit :) Jinak jsi hrozně hodná, moc děkuji za krásný komentář. :))

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)