čtvrtek 6. února 2014

Emily nakupuje #01 (Rossmann, D&M)

Ahoj všichni. Dlouho jsem nepsala a neozvala se. Bohužel nemám často k dispozici notebook, jen tablet a na něm se píše špatně. Ale dnes jsem ze špatné nálady zavítala do drogerií (DM a Rossmann) a ve slevách pár věcí ulovila. :) Tady jsou. 




Šáhla jsem po laku na nehty od NYC, měli je za 29,90 Kč. (248 Manhattan)
 Rossmann


Po nude rtěnce toužím dlouho a za 29,90 Kč??? Neberte to. :D (52 in the nude)
Rossmann


Nálepky na nehty essence z limitky Superheroes jsem si za 19,90 Kč taky vzala.
DM

Stay matt a Stay with me si všichni chválí a já doteď žádný neměla. Opět cena 29,90 Kč, tak jsem si vzala oba. Stay matt (02 smooth berry) a Stay with me (07 kiss kiss kiss).
Rossmann


A nakonec ještě štětec na nehty essence z limitky Superheroes, ale ten jsem nevyfotila samostatně. Ten stál 29,90 Kč v DM. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)