středa 8. ledna 2014

ASTOR - 252 Irristible Cherry aneb můj první lak od Astoru

Ahoj zase po dlouhé době! Dnes jsem byla po dlouhé době omrknout Rossmann a DM drogerii. V Rossmannu jsem si koupila pudr Stay Matte od Rimmelu, už mé třetí balení, vím, že hodně z vás nevyhovuje, ale mě docela ano, Affinitone od Maybelline mi dochází, tak jsem vzala Stay Matte zlevněný na 69,90,- :) A protože jsem šetřílek a viděla jsem lak na nehty od Astoru za 39,95,-!!! Tak jsem si ho musela vzít. :D
Dlouho jsem sháněla přesně tuhle barvu laku, tak jsem ani neváhala nad jinou, které jsem si ani neprohlédla a šáhla po něm. :D

Samozřejmě, že jsem si hned musela odlakovat světle modré nehty a použít tuto krásnou vínovou, rudou nebo jak jí chcete říkat. 
Zatím jen jedna vrstva, ale zakryl parádně, tak zatí nevidím důvod lakovat druhou. 
Jinak přijde mi, že se velikost lahvičky o dost liší od ostatních laků. 

Pro představu.
Tento Astor lak má 6 ml.
Gabriella Salvete 11 ml !!!! 
Essence 8 ml.
Catrice 10 ml.





5 komentářů:

  1. Páni opravdu moc dobře kryje ten lak:)) Pěkná barva!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, kryje pěkně :) Bohužel jsem čekala delší výdrž, než jen pouhé dva dny..

      Vymazat
  2. Great blog :)
    Would you like to follow each other ? :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)